Tierce Administrator
Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 80 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 19:45, 22 Sty 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Zasady Rejestracji :
1)Nie rejestrować sie bez mojej zgody.
2)Kazdy kto sie rejestruje, może to zrobić pod obojętnie jakim nickiem, jednak by grać albo założy nowe konto z nickiem postaci jaka planuje grać lub moderator zmieni mu nicka.
3)Konta, osób które zarejestrowały by się cos reklamowac, będą usuwane lub takie którę zarejestrują się i w ciągu 2-3 dni od tej daty nie potwierdzą chęci gry zostaną usuniętę.
4)Pkt 1 i jeszcze raz pkt 1 !!!
Zasady panujące na forum :
1)Nie przeklinać po za strefa RPG
2)Być przyjaznym dla wszystkich i wszystkiego a szczególne dla mnie
3)Nie spamić (będa za to ostrzeżenia)
4)Nie propagować idei faszystowskich. Wszystko ma być utrzymywane w
dobrym guście.
5)Każda postać zobowiązana jest do przestrzegania świetej umowy-nie współpracować z wrogiem. Jak się dowiem, że ktoś zdradza informacje drugiej stronie to od razu kop :]
6)Sluchać szefa -> Czyli mnie
Zasady postaci:
1)Wybieramy jedna z "najważniejszych". Sa wypisane w postaciach.
2)Prowadzi ją dobrze, i zgodnie z historią. Posty pisze w 3 osobie.
3)Nie może zabić innej postaci. To możę tylko Mistrz Gry.
4)Inne postacie będą dostępne dopiero kiedy podstawowe zostaną zajęte.
5)Każda postać ma swój rejon działnia i może pisać tylko w nim.
6)Prosimy o Fair Play.
7)Postać jeśli zginie bohaterską śmiercią .... bedzię martwa . Natomiast gracz może wznowić grę pod inna postacią (w tej samej frakcji).
8)Każdy gracz który chce wybrać postać musi :a)napisać co o niej wie i opinie jej działan w 1939.
Zasady Misji :
1)Jeden lub więcej graczy może brać udział w misji (z zasady będzie to jedna osoba jednak mogą być także dwie)
2)Misje prowadzi moderator (po obu stronach frakcji)
3)Misje wyznacza Naczelny Wódz i gracz stara się ją wykonywać.
4)Jeśli podczas danej misji gracz wykona jakieś założenia nie będące w zgodni z instrukcjami to a)za zwyciestwo zostanie nagrodzony b)za przegrana zostanie ukarany c)jesli nie wygra ale i nie przegra ale poniesie straty... również zostanie ukarany.
5)Punkty za misje będą przyznawane za a)straty zadane wrogowi b)jak najmniejsze straty własne b)za zdobycie wyznaczonego miejsca lub utrzymanie
6)Punkty będą odejmowane za a)za duże straty b)za utracenie pozycji lub nie zdobycie jakiegoś miejsca/punktu/miasta itd
7)Każda jednostka po misji biorąca udział w walce dostanie punkty doświadczenia a jeśli wsławi się czymś, dostanie jakąś specialną umiejętność.
Zasady przyznawania umiejętności:
1)By dostać umiejętnośc jednostka musi wsławić się czymś np. a)odeprzeć atak lub przełamać jakąś pozycje b)kontraatakować c)spanikować d)zebrać sie do kupy itd
2)Lista umiejętności bedzie ukazana w bibliotece.
3)Po za umiejętności jednostki będą dodawane punkt doświadczenia.
Jeśli jednostka niczym się nie wsławi a dostanie np. 100 pd to dowódca armii sam może jej przyznać umiejętnośc. Cała rozpiska znajduje się w bibliotece.
Zasady budowania obiektów/mobilizowania jednostek/odkrywania nowych technologi
1)Za pieniądze zdobyte podczas misji, lub z co miesięcznego budżetu
będzie można a)zmobilizować jednostki wojskowe b)zreorganizować osłabione jednostki c)miasta na lini frontu i po za nim przemienić w fortece nie do zdobycia d)zamówić nalot bombowy na wybrany cel (kolumny wroga, lotniska, obiekty strategiczne) e)odkrywać jakąś technologie w badaniach naukowych.
2)Pieniądze można zdobyć także w czasie misji np. po rozbiciu oddziałów wojska i zdobyciu zapasów (zaopatrzenie dla wojska i pieniądze)
np. Polacy rozbili tabór niemców i zdobyli 5 ton zaopatrzenia oraz 100 tys. złotych.
3)Cennik wojsk, nauk oraz wszystkich innych rzeczy do budowania są przedstawione dla każdej frakcji oddzielnie na ich forach.
4)O ilości zdobycia zaopatrzenia i pieniędzy na misji decyduje moderator. Jednak o ilości pieniędzy to musi podać przed misją.
Statystyki Jednostek :
1)Każda jednostka ma inne statystyki. Również inne statystyki mają np. Polska a Niemiecka Dywizja Piechoty.
2)Dzieki temu gra stwarza wielkie możliwości do zagrań taktycznych zamiast frontalnych ataków.
3)Statystyki jednostek polskich jak i niemieckich będą opisane w Bibliotece.
4)Dzieki odkryciom nowych broni jak np. nowe haubice lub broń maszynowa zwiększają statystyki jednostek.
5)Można także dokupić jednostki np. Dywizje piechoty wzmocnić pułkiem artylerii. Wszystko zależy od dowódcy armii.
Bitwy Morskie i Powietrzne.
1)Rozgrywane są tak samo lądowe.
2)Pieniądze dostaje się za wykonane misje jak i za ostrzał wroga i celne trafienia (morska) jak i zestrzelenia i uszkodzenia wrogich samolotów (powietrzne).
3)Jednostki tak samo sie uzupełnia jak wojska ładowe z tym, że remonty muszą być dokonywane na lotniskach (nie polowe) oraz w Portach.
4)W siłach powietrznych można odkrywać nowe myśliwce jak i bombowce.
5)W marynarce nowe okręty podwodne jak i niszczyciele.
Dyplomacja i Handel.
1)Polska w przeciwieństwie do niemiec może rozmawiać, z sasiadami an temat tranzytów broni jak i kupna róznych licencji broni.
2)Niemcy w przeciwiństwie do Polski mogą negocjować tylko i wyłacznie przemarsz wojsk przez terytorium sąśiadów.
3)Zakup broni mogą dokonywać obie strony jednak polska może dokonywać zakupów także u aliantów.
4)Handlowac i rozmawiać można za pieniądze.
Mobilizacja Wojsk
1)Następuje tylko w wybranych ośrodkach. Im dalej jednak od frontu tym oddział dłużej trwa transport. Jednak im bliżej jest niebezpieczeństwo, że oddział od razu może wejśc do działań bojowych.
2)Każda armia może mobilizować oddziały w Ośrodkach Zapasowych jednak tylko na podległym im terenie.
3)Mobilizacja dla każdej armii zabiera po za pieniędzmi także liczbe rekrutów. Liczba rekrutów na każdym obszerze wzrasta każdego tygodnia. Można zmniejszyć ją bombardując Ośrodki Zapasowe.
4)Wszystkie wpływy (zaopatrzenie,budżet oraz rekruci będą podane dla każdej armii oddzielnie w jej dziale)
To narazie wszystko
Post został pochwalony 0 razy |
|